Menu
Would you like to get notifications from Christian?

Disruptive Inspiration Daily

3D reclame komt naar de Metaverse, en het gaat er geweldig uitzien

3D reclame komt naar de Metaverse, en het gaat er geweldig uitzien

 

Wat is er gebeurd?

Dankzij een partnerschap tussen Meta en e-commerce technologiebedrijf VNTANA kunnen merken voortaan 3D-productadvertenties maken. Dit opent een hele nieuwe wereld van mogelijkheden voor reclame in de Metaverse, en het is nog maar het begin.

 

Waarom is dit belangrijk?

3D-reclame is het volgende grote ding, en Meta neemt het voortouw. Met deze nieuwe samenwerking zullen merken realistische, driedimensionale advertenties kunnen maken die zeker de aandacht zullen trekken. Dit is een enorme stap voorwaarts voor reclame in VR, en het zal vanaf hier alleen maar beter worden. Met de mogelijkheid om 3D-modellen van producten te uploaden, kunnen merken echt meeslepende en boeiende advertenties maken die zeker zullen opvallen. Dit is een grote stap voorwaarts voor reclame in de Metaverse, en het zal vanaf hier alleen maar beter worden.

 

Wat is het volgende? Merken die hun voordeel willen doen met 3D-reclame in de Metaverse moeten beginnen met het maken van 3D-modellen van hun producten. Met de juiste modellen, kunt u advertenties die zijn echt betoverend en zeker de aandacht te trekken.

 

Wanneer kunnen we dit verwachten? De uitrol van 3D-reclame is al begonnen, dus houd uw ogen open voor een aantal verbazingwekkende nieuwe advertenties.

Disruptive Inspiration Daily

The latest disruptive trends with converging technologies that will change your life!

filter-icon

Filter onderwerpen

2030
3D
3D scannen
3D-printen
5G
Ai
algoritmen
AR
art
Augmented Intelligence
Augmented Reality
Automatisering en autonomie
autonoom
avatar
Batterij
beton
bewustzijn
Biomimicry
bitcoin
Blockchain
boerderij
chip
communicatie
computer
Creativiteit en productiviteit
crypto
DAO
deepmind
Democratie
Dienaar
digitale tweeling
disruption
Disruptive Inspiration Daily
Drone
drones
duurzaam
Duurzaamheid
Duurzaamheid
e-commerce
emoties
encryptie
Energie
EV
financiën
future
gedecentraliseerd
gegevens
geluid
Gezondheid