Dankzij een partnerschap tussen Meta en e-commerce technologiebedrijf VNTANA kunnen merken voortaan 3D-productadvertenties maken. Dit opent een hele nieuwe wereld van mogelijkheden voor reclame in de Metaverse, en het is nog maar het begin.
3D-reclame is het volgende grote ding, en Meta neemt het voortouw. Met deze nieuwe samenwerking zullen merken realistische, driedimensionale advertenties kunnen maken die zeker de aandacht zullen trekken. Dit is een enorme stap voorwaarts voor reclame in VR, en het zal vanaf hier alleen maar beter worden. Met de mogelijkheid om 3D-modellen van producten te uploaden, kunnen merken echt meeslepende en boeiende advertenties maken die zeker zullen opvallen. Dit is een grote stap voorwaarts voor reclame in de Metaverse, en het zal vanaf hier alleen maar beter worden.
Wat is het volgende? Merken die hun voordeel willen doen met 3D-reclame in de Metaverse moeten beginnen met het maken van 3D-modellen van hun producten. Met de juiste modellen, kunt u advertenties die zijn echt betoverend en zeker de aandacht te trekken.
Wanneer kunnen we dit verwachten? De uitrol van 3D-reclame is al begonnen, dus houd uw ogen open voor een aantal verbazingwekkende nieuwe advertenties.
The latest disruptive trends with converging technologies that will change your life!