Dit boek is een rijke verzameling van ideeën, adviezen en best practices gericht op het verbeteren van het leven van mensen op het werk, met name het leven van frontline-werknemers.
Being Present biedt onthullende inzichten over de positieve resultaten voor werkgevers die investeren in hun werknemerservaring
Geschreven door hedendaags experts en professionals in de HR, werkplektechnologie en de toekomst van werk. Je leert nieuwe manieren te creëren om de productiviteit, prestaties, empowerment en vertrouwen te vergroten voor frontline-personeel.
Beschikbaar als kindle of hardcover
Word bewust
Stel je een wereld voor waarin de mens opnieuw centraal staat in alles. Waar we leven in een mensgerichte samenleving die verenigd is, in lijn is met de natuur en wordt gedreven door doelgerichte ecosystemen. Waar regeringen opnieuw in dienst staan van de mensen die op hen hebben gestemd, waar gezondheidszorgsystemen ons gezond houden en waar kinderen worden opgeleid om naar hun hart te luisteren en een zinvol leven uit te stippelen.
Een wereld waar mensen diep met elkaar verbonden zijn en verenigd zijn voor gedeelde doelen. Een wereld waar je je ware en authentieke zelf kunt zijn, en waar leren en werken een integraal onderdeel vormen van een doelgericht en zinvol leven.
Reviews Being Present
"Een langverwachte focus op eerstelijnswerkers in organisaties en hoe de productiviteit toeneemt wanneer ze zich gerespecteerd, ondersteund en gewaardeerd op de werkplek voelen. De lezer krijgt belangrijke inzichten in de veranderende wereld van vandaag, snel evoluerend met technologische veranderingen en generatiediversiteit. Het s een must read."
-Michael Foster, Oprichter en voorzitter van het Institute for Organisational Mindfulness (IOM); Oprichter en voorzitter, Human Capital Institute (HCI)
"Het belang van het inzicht en het advies in de hoofdstukken kan niet genoeg worden benadrukt. De ervaring van de werknemer bepaalt hoe frontline-werknemers zich verbonden voelen met het doel van hun werk en organisatie, en dus discretionaire inspanningen leveren en betrokken zijn. De ervaring voor eerstelijnswerkers heeft een positieve invloed op de bottom line. Het is tijd voor een boek dat bruikbare manieren schetst om het aanpassingsvermogen, de empowerment en innovatie op de werkplek te verbeteren!"
Libby Sartain, voormalig CHRO, Yahoo! Inc. & Southwest Airlines; Lid van de raad van bestuur
"Het creëren van een werkomgeving waar mensen willen komen werken, een bijdrage willen leveren terwijl ze er zijn en kiezen om te blijven , omdat ze het gevoel hebben dat ze het verschil maken. Het is een uitdaging voor de hele onderneming die vandaag kan worden gecompenseerd door de mogelijkheid om een werkgever te worden waar personeel graag voor kiest. Lees dit boek en leer het belang van de visie van de eerstelijnswerkers kennen. Dit zijn de personen die vaak de norm stellen voor wat een organisatie doet en onderstreept de behoefte aan gedurfde, efficiënte en effectieve actie. "
Row Henson, PeopleSoft Fellow, Schrijver, HCM Thought Leader